Пошуковий запит: (<.>A=Огнев’юк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Огнев’юк В. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологія. - 2012. - Вип. 1. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2012_1_11
|
2. |
Огнев’юк В. Освітня політика як державний пріоритет [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2014_3_11
|
3. |
Огнев’юк В. Освітологія – науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_4-5_9
|
4. |
Огнев’юк В. О. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. - 2011. - № 2. - С. 1-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2011_2_3
|
5. |
Огнев’юк В. О. Ідея освіти [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 1. - С. 1-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_1_3
|
6. |
Огнев’юк В. Освіта та конкурентоспроможність суспільства [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_8
|
7. |
Огнев’юк В. Великий Просвітитель України До ювілею Бориса Грінченка [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Рідна школа. - 2014. - № 1-2. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_1-2_3
|
8. |
Огнев’юк В. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Освітологія. - 2015. - № 4. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2015_4_11
|
9. |
Огнев’юк В. О. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_3 Проаналізовано трансформації соціальної структури суспільства, системи освіти, глобального освітнього простору, епохи постіндустріального розвитку. Висвітлено смислові аспекти збереження та врахування національних підходів щодо формування освіченої особистості як основної ланки модернізації освіти та зміни частки людського капіталу в структурі валового внутрішнього продукту. Осмислено концепт «багатомірність людини» в філософсько-космогонічному контекстах. Констатовано актуальність сучасної парадигми знань, в основі якої - тріада homo educatus – парадигма формування креативного професіоналізму – імператив постійних структурних біфуркацій. Підкреслено значення пошуку шляхів вирішення проблеми підготовки фахівців за умов сучасної системи освіти.Проанализированы трансформации социальной структуры общества, системы образования, глобального образовательного пространства, происходящие в постиндустриальном обществе. Освещены смысловые аспекты сохранения и учета национальных подходов к формированию образованной личности как основного звена модернизации образования и изменения доли человеческого капитала в структуре валового внутреннего продукта. Осмыслен концепт «многомерность человека» в философско-космогоническом контексте. Констатирована актуализация современной парадигмы знаний, в основе которой - триада homo educatus – парадигма формирования креативного профессионализма – императив постоянных структурных бифуркаций. Подчеркнуто значение поиска решений проблемы подготовки специалистов в условиях современной системы образования.In the article are described the variety of transformations and challenges of modern society from the view of philosophy grounds, which lead to dynamic changes in the educational system and as well as preservation and national income accountings to formation or educated person, motivated on self-education during whole life; the phenomenon of “multidimensionality of person” is interpreted in civilization context; the problem of expert training in the conditions of modern university education is actualized in this article.
|
10. |
Огнев’юк В. Український університет у добу експонентного розвитку [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. - 2018. - № 1-2. - С. 1-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_1-2_3
|
11. |
Огнев’юк В. "Аватари" поступу [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Рідна школа. - 2017. - № 9-10. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_9-10_5
|
12. |
Огнев’юк В. Український учитель: кроки на зустріч. Інтерв’ю Віктора Огнев’юка, академіка НАПН України, ректора Київського університету імені Бориса Грінченка, головному редактору журналу Ользі Виговській [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 2. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_2_4
|
13. |
Огнев’юк В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко // Освітологічний дискурс. - 2021. - № 2. - С. 1-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2021_2_3
|
14. |
Огнев’юк В. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Освітологія. - 2021. - № 10. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2021_10_3
|