Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Огнев’юк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Огнев’юк В. 
Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологія. - 2012. - Вип. 1. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2012_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Огнев’юк В. 
Освітня політика як державний пріоритет [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2014_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 701.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Огнев’юк В. 
Освітологія – науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_4-5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Огнев’юк В. О. 
Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. - 2011. - № 2. - С. 1-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2011_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 877.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Огнев’юк В. О. 
Ідея освіти [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 1. - С. 1-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Огнев’юк В. 
Освіта та конкурентоспроможність суспільства [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Огнев’юк В. 
Великий Просвітитель України До ювілею Бориса Грінченка [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Рідна школа. - 2014. - № 1-2. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_1-2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.201 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Огнев’юк В. 
Підготовка експертів у галузі освіти в Україні [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Освітологія. - 2015. - № 4. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2015_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.033 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Огнев’юк В. О. 
Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_3
Проаналізовано трансформації соціальної структури суспільства, системи освіти, глобального освітнього простору, епохи постіндустріального розвитку. Висвітлено смислові аспекти збереження та врахування національних підходів щодо формування освіченої особистості як основної ланки модернізації освіти та зміни частки людського капіталу в структурі валового внутрішнього продукту. Осмислено концепт «багатомірність людини» в філософсько-космогонічному контекстах. Констатовано актуальність сучасної парадигми знань, в основі якої - тріада homo educatus – парадигма формування креативного професіоналізму – імператив постійних структурних біфуркацій. Підкреслено значення пошуку шляхів вирішення проблеми підготовки фахівців за умов сучасної системи освіти.Проанализированы трансформации социальной структуры общества, системы образования, глобального образовательного пространства, происходящие в постиндустриальном обществе. Освещены смысловые аспекты сохранения и учета национальных подходов к формированию образованной личности как основного звена модернизации образования и изменения доли человеческого капитала в структуре валового внутреннего продукта. Осмыслен концепт «многомерность человека» в философско-космогоническом контексте. Констатирована актуализация современной парадигмы знаний, в основе которой - триада homo educatus – парадигма формирования креативного профессионализма – императив постоянных структурных бифуркаций. Подчеркнуто значение поиска решений проблемы подготовки специалистов в условиях современной системы образования.In the article are described the variety of transformations and challenges of modern society from the view of philosophy grounds, which lead to dynamic changes in the educational system and as well as preservation and national income accountings to formation or educated person, motivated on self-education during whole life; the phenomenon of “multidimensionality of person” is interpreted in civilization context; the problem of expert training in the conditions of modern university education is actualized in this article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.712 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Огнев’юк В. 
Український університет у добу експонентного розвитку [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. - 2018. - № 1-2. - С. 1-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_1-2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 791.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Огнев’юк В. 
"Аватари" поступу [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Рідна школа. - 2017. - № 9-10. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_9-10_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.301 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Огнев’юк В. 
Український учитель: кроки на зустріч. Інтерв’ю Віктора Огнев’юка, академіка НАПН України, ректора Київського університету імені Бориса Грінченка, головному редактору журналу Ользі Виговській [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 2. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.569 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Огнев’юк В. 
Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко // Освітологічний дискурс. - 2021. - № 2. - С. 1-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2021_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 757.977 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Огнев’юк В. 
Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України [Електронний ресурс] / В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Освітологія. - 2021. - № 10. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2021_10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського